Bella
ENTRY BIAS ABOUT TUMBLR TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Yep yep hooray!!
*Hensem tak? Peeewitt 

Semalam tengok bola, best gila.Aku sorang jea yang tengok bola semalam, ayah aku lepak kedai mamak dengan gengnya. Akutengok bola pun sebab nak tengok Kecik. Punye bersemangat aku nak tengok bola semalam sebab si Kecik nie punye pasal last-2 dia keluar awal sebab sakit. Puih, geram aku tengok. Tak pe-2, cepat sembuh tau Kecik, aku nak tengok kau main. Aku suka tengok time kau jaringkan gol hari tu. Allah, kau senyum comel sangat lha cair aku. 

Okay, semalam aku tengok Let's Go Dream Team, serious best gila wehh. Rugi sape yang tak tengok. Sebab... ade kump.Ft.Island. Jong Hoon in the house. Hensem gila diaaaaaa.. Ngaum! Nasib baik dapat tengok, selalu terlepas tengok. Dapat jugak tengok semalam. Okay lha gua sudah lapar, gua mahu makan. See you again :)

0 comment[s] | back to top