Bella
ENTRY BIAS ABOUT TUMBLR TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
#3

Yarghh ! Penat gile tangan aku pegang mouse jea . Lama 2 dari pukul 3 lebih sampai sekarang . fuhh ! Penat-2 . Hari nie mmg ak sibuk dgn bloggay jea . Untuk hari nie aku da editkan 2 blog org laen . Sorg lelaki & sorg perempuan . Nama dye Iqhwann Sulaiman dan kakak  aku sendiri Nabila Syazwani . Alhamdulillah , akhirnya siap jugak blog diorang 2 . Well , dah janjikan dgn diorg nie so kena lha buat . Yang best nye si Iqhwann a.k.a Budak Hot nie , dye nak bg ak upah topap . haha . Sebenarnya aku yg mintak . kahkah . But this joke jea pown tp dye serius pulak , okay lha 2 . Rezeki :') Eyh , singgah lha dkt blog diorg nie , dah cantik da . Follow sekali . Peace ! 

Budak Hot & Kak Long , harap-2 puas lha dgn blog korg 2 . Kalau x cantik , cakap yea . Insyaallah akan diperbetulkan :') . 

p/s : Sebenarnya aku tak berapa pandai sangat dgn blog nie , tahu pun dari tutorial orang lain . Insyaallah kalau ada org suruh ak edyt blog dye , aku akan tolong sikit-2 , tp jgn bnyk sangad lha ye . :') That's all for today , byebye :*

0 comment[s] | back to top