Bella
ENTRY BIAS ABOUT TUMBLR TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
#10

Hye . #Lemah . Hari nie aku penat sangad-2 sbb td aku ronda satu kelas utk mintak derma . Aish , tp x pe janji aku dapat pahala tolong ustazah , 2 yg aku suka 2 . Then , kitorang pegi lha setiap kelas , ade 1 kelas nie tau , aku bengang gile kowt ! Aku nak mintak derma , boleh pulak masing-2 buat bodoh ! Hah , kan dah mencarut dah . Aku x nak lha kutuk lebih-2 kan , kang problem pulak . Dah-2 semakin aku ingat semakin aku sakit hati . Tukar topik-2 ! Okay , lepas dah habis mintak derma , kitorang balek lha kelas , lepak-2 then aku , Bat , Mai , Acap , Norman dgn Kiela bincang lha pasal ULBS Bm yg kitorang kena buat hari Khamis nie . Okay tuan-2 dan puan-2 , nanti kitorang akan berdebat . Haha , sakai , nervous nie . Sentap Mak Jemah  :D . Tapi tadi memang best gile kowt , time berbincang 2 kitorang berdebat sekali , habis bersembur air liur masing-2 . Dah lha time 2 lepak dekat meja aku , habis basah . Haha . #Joke-2 :p . Lagi ape ? 2 jea lha kowt . kbye-2 handsome and pretty :)



0 comment[s] | back to top