Bella
ENTRY BIAS ABOUT TUMBLR TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Ya Allah :(

Ya Allah, jujur aku rindu sangat-sangat dengan Iqbal. Aku ada perasaan dekat dia lagi. Aku cuba hilangkan perasaan tu tapi tak boleh. Hanya Allah jea yang tahu perasaan aku sekarang. Aku akan rasa happy bila aku dapat jumpa dia. Dan aku aka rasa sedih bila aku tak dapat jumpa dia. Tahun depan dia dah tak sekolah sbb dia dah habis sekolah, seriously mesti bosan sangat. Ramai kawan aku tanya, aku ada perasaan dekat dia lagi ke. Aku tak tahu nak jawap apa. Nak kata aku tak suka dekat dia dah, yes memang aku takada perasaan dekat dia dah tapi aku ada sikit perasaan dkt dia lagi. Ya Allah :(. Ingat lagi time kitorang mcm nak fight pasal blog. Btw aku suka gila time tu. I miss this time. Time tu aku tak ada niat nak tulis pasal kau dekat blog tapi kau menyakitkan hati aku. Geram kau tahu? Ada ke patut kau bagi tahu akak tu yg aku tulis pasal kau dkt blog aku? Malu lha aku. Yang aku tak percaya sampai sekarang, kau baca blog aku? Aku tak percaya weh betul ke kau baca blog aku. Aku rasa macam mimpi. Dan aku ingat lagi time dah nak habis sekolah hari tu, dekat kantin time aku nak pergi kantin kau nampak aku then kau macam nak halang aku jalan(kawan aku yang cakap). Ya Allah, time tu memang aku rasa macam nak tegur kau sebab dah nak habis sekolah dah, tapi aku malu. Ramai orang time tu. Ramai cakap kau macam kerek, sombong, tapi aku ingat lagi kau ada senyum dekat aku. Time tu hati aku  berbunga-bunga. Bahagia gila aku rasa time tu. Jujur, aku suka tengok kau senyum. Bila aku dapat tengok senyuman kau tu lagi? Sekarang nieh kakak aku tengah SPM so dia masih lagi bersekolah, kalau dia dah balik dari sekolah mesti aku tanya, 'Iqbal datang tak?' Then tadi dan semalam kakak aku cakap dekat aku yang dia jumpa kau, aku rasa Ya Allahhhh aku nak jumpa kau. Bila aku dapat jumpa kau lagi? Tadi kakak aku bagitahu yang dia jumpa kau tapi time tu aku tengah dengar lagu pakai earphone so aku dengar tak dengar jea lha. Dia cakap time tu kau tengah study sorang-2. Rajin kau kan. haha. Hari nie jea aku dapat dengar berita pasal kau, nanti dah tak ada dah, kau dah habis sekolah, kakak aku dah habis exam. Sedih wehhhh :'(
Kalau ada jodoh kita jumpa lagi :)

0 comment[s] | back to top