Bella
ENTRY BIAS ABOUT TUMBLR TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
100 Things About Me
  1. Nama saya Nabila Syazhira binti Zainorden. Saya suka dengan nama saya. Very nice
  2. Nama papa saya Zainorden bin md Nor.
  3. Nama mama saya Rosni binti Abdul Rahman.
  4. Saya ada 4 orang adik beradik. 
  5. Saya anak ke-3.
  6. Lahir pada 18 April 1995.
  7. Lahir di Hospital Ampang.
  8. Saya orang Selangor.
  9. Saya suka swimming, main game, online.
  10. Saya suka makan KFC, McD, Nasi Pattaya, Sate, Nasi Ayam, Ayam dan Udang Tepung.
  11. Saya suka minum air Belimbing, Apple, ABC, Soya bean cincau.
  12. Saya suka warna biru, merah, putih, ungu, hitam.
  13. Saya friendly.
  14. Best friends saya Fatin Nur Batrisyia, Maizatul izzati, Arifah Asma a.k.a. Tipah dan Alya Syakira.
  15. Kami sangat rapat. I love them.
  16. Seorang yang pemalu.
  17. Pernah jadi penolong ketua kelas semasa sekolah rendah.
  18. Pernah jadi pengawas pusat sumber semasa sekolah rendah.
  19. Pernah jadi pengawas sekolah semasa sekolah menengah time form1 sahaja.
  20. Nak DSLR.
  21. Nak Blackberry.
  22. Nak kereta Swift, Myvi.
  23. Nak iPhone.
  24. Suka dengar lagu.
  25. K-pop kegemaran saya.
  26. Beast, Ft.Island, 2PM, One Direction kumpulan paling saya minat.
  27. Dong Woon, Minhwan, Chansung, Kim Beom dan Louis Tomlinson ialah boyfriends saya. Ehh?
  28. Suka shopping.
  29. Gila akan kasut, handbag, aksesori dan baju.
  30. Saya nak duit lebih dari 1K.
  31. Saya teringin nak pergi Makkah, Paris dan Korea.
  32. Saya teringin nak jumpa boyfriends saya. 
  33. Saya amik aliran sastera semasa form 4 dan form.
  34. Saya kelas sastera, tapi saya tak amik sastera.
  35. Saya merupakan kelas sastera yang pertama iaitu kelas 4 Kemanusiaan 1 & 5 Kemanusiaan 1.
  36. Saya amik Perdagangan dan Tassawur Islam sahaja.
  37. Saya amik Reka Cipta time form 4 sahaja, form 5 saya drop sebab folio dia teramatlah susah.
  38. Suka tengok wayang.
  39. Seorang yang agak pemboros sedikit.
  40. Tak boleh kalau tak sarapan pagi nanti saya akan mengalami pening kepala.
  41. Suka pakai tudung bawal daripada shawl or pashmina sebab ianya sangat melecehkan.
  42. Tak suka make-up tebal-tebal.
  43. Suka pakai bedak, celak dan maskara sahaja.
  44. Mempunyai cita-cita iaitu ingin menajdi seorang usahawan.
  45. Tak suka berkaraoke. Tapi saya suka menyanyi.
  46. Suka menari tapi badan saya keras :(
  47. Tak pernah naik kapal terbang. :(
  48. Tak pernah pergi luar negara :(
  49. Suka dengar orang main piano.
  50. Teringin nak main piano.
  51. Teringin nak main ski.
  52. Teringin nak main salji.
  53. Suka rambut pendek.
  54. Geli dengan kucing.
  55. Tak suka buaya, ular, babi, anjing, landak, harimau.
  56. Suka arnab, hamster, sugar glider.
  57. Suka budak-budak.
  58. Teringin nak ada anak sendiri.
  59. Peminat Liverpool, Selangor dan Harimau Muda.
  60. Suka laptop Vaio berwarna pink. (Comel sangat)
  61. Suka durian.
  62. Suka ayam masak merah.
  63. Suka chicken chop
  64. Tak suka dengar cikgu membebel.
  65. Tak suka bangun pagi.
  66. Tak suka sekolah.
  67. Tak suka kokurikulum.
  68. Tak suka kawad.
  69. Suka pergi kem.
  70. Suka dapat kawan baru.
  71. Tak suka kawan makan kawan.
  72. Tak suka exam.
  73. Tak suka buat homework.
  74. NAK MASUK U (penting!)
  75. Nak ada rumah sendiri.
  76. Suka menulis.
  77. Suka baca komik, novel dan majalah E-pop
  78. Suka makan tomato.
  79. Minat Fizo Omar, Izzue Islam dan Aaron Aziz.
  80. Suka senyum.
  81. Tak pernah pergi tengok bola secara live.
  82. Teringin nak pergi konsert Beast, One Direction, 2pm dan Ft.Island secara live.
  83. Suka stalker twitter, facebook orang yang saya suka contohnya ....
  84. Suka makan ais krim Cornetto dan coklat Cadburry.
  85. Dulu tak suka subjek mathematics dan sejarah tapi sekarang dah mula suka.
  86. Lemah dalam matapelajaran Bahasa Inggeris.
  87. Teringin nak belajar bahasa Korea dan Perancis.
  88. Tak pandai speaking sangat. Adalah dalam 50/50 pandai sikit.
  89. Masuk sekolah menengah Bahasa Melayu dan Agama Islam tak pernah dapat A+
  90. Sedang berusaha untuk mendapat score A+ dalam Bahasa Melayu, Agama Islam.
  91. Suka hangout dengan family daripada kawan-kawan.
  92. Mudah marah.
  93. Mudah jealous.
  94. Suka main bola baling.
  95. Suka main badminton.
  96. Suka main congkak.
  97. Tak suka main bola tampar.
  98. Tak suka barang mahal-mahal.
  99. Tak suka pakai baju sekolah.
  100. Suka berangan sebelum tidur.

0 comment[s] | back to top