Bella
ENTRY BIAS ABOUT TUMBLR TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Miss You


Tipah, aku rindu kau. Rindu sangat sangat. Bila kita boleh jumpa? Aku dah tak sanggup nak menangis bila aku mula rindu dekat kau. Tolonglah muncul depan mata aku sekarang ni. Hati aku kosong sekarang ni. Aku sangat memerlukan kau sekarang ni. Banyak cerita aku nak story dekat kau. Tipah, kau nak tahu tak yang aku dengan Alya selalu cakap pasal kau? Bila aku jumpa Alya, Alya mesti tanya dekat aku, aku ada contact kau tak. Aku pun sama, bila aku jumpa dia mesti aku tanya benda yang sama. Kitorang rinduu kau sangat sangat. Moment bila dengan kau kitorang tak pernah lupa weh. Kenapa kau tinggalkan kitorang. Kalau kau nak tahu, aku rasa sedih sangat bila cerita pasal kau. Kitorang dekat sini tak pernah lupakan kau sama sekali. Tipah, aku doakan kau bahagia eh? Good luck for you SPM. Dapatkan semua credit okay? Aku sayangggggg kau :*


0 comment[s] | back to top