Bella
ENTRY BIAS ABOUT TUMBLR TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
#12

Hye semalam aku ade update status pasal 'Kawan Makan Kawan' . Tengok gambar dekat atas nie , yeah ! Terasa ? X payah terasa sangad lha kan . Aku bukan cakap dekat sape-2 pun , aku saje jea update status nie . bhaha . Eyh , aku budak hot ? Hahah ! Fuck lha weyh ! Aku bukan budak hot lha bodoh ! Aku x suke jd budak hot , sebab nnti panas ! 2 belum dekat NERAKA lagi . hah ! Amek kaw ! Tolong lha jangan cakap aku budak hot , ape yang ada pada gelran budak hot 2 ? Cecite sikit . Glamor ? Eleh , glamor lha sangad . Apa yg ade pada glamor ? Supaya 1 Malysia nie kenal kita ? Hahah , x payah lha weyh , simpan angan-2 , tak bawak sampai ke syurga pun . Opss ! Astaghfirullahalzim . okay lha aku bukan nak hina sape-2 , kutuk sape-2 , aku just .. fikir-2 jea lha . jgn terasa tau ! Aku x de niat nak sakit kan hati sape-2 . Tak ada kena mengena dengan yg hidup atau yang mati . Harap maklum , 4K1 , aku bukan cakap pasal korang . Jangan terasa ! Terima kasih !

Tengok komen dekat atas 2 , Kiela , Farah , Syaherah , Maizatul , Syira hanim telah memenuhkan notification aku dengan komen yang agak merepek-2 , haha . x)

0 comment[s] | back to top