Bella
ENTRY BIAS ABOUT TUMBLR TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Pheww

Hello babe. Blog kita dah lain. Well, bosan dengan design blog yang dulu, so tukarlah apa lagi. Kikiki. Btw happy new year!! Welcome 2012, Goodbye 2011. I'm always miss you, 2011. Semalam siapa tengok bunga api, angkat tangan macam saya. Hee kita pun tengok bunga jugak dekat KLCC. Bersemangat sih tengok bunga api semalam. Eh jap jap, baru perasan, nih sibuk cerita pasal tahun baru, tapi kenapa aku upload gambar kumpulan Forteen nih?  Oh yea baru ingat, semalam lepas tengok bunga api, ayah kita bawak pergi makan dekat kedai mamak. Mula-mula pergi Putrajaya cari kedai mamak kemamak tu. Cari punya cari kemain ramai lagi orang time tu. Then ayah kita pergi pulak dekat kedai mamak Cyberjaya. Okay, dekat situ tak ramai sangat orang so pergi lha makan dekat situ. Cari tempat duduk semua, lepas duduk macam biasalahkan order makanan. "Hey mamak, roti telur dengan air teh tarik 1." Okay cau cincau.Aku nih jenis yang suka tengok orang so aku tengok lha. Tengok syok-2 tengok orang, tibe-2 aku terpandang sorang mamat nih pakai smart-2, hensem gila. Aku pandang lha then dia perasan dia pandang, senyum-2 aku senyum lha balik. Malu gila time tu. Lepas tu aku cakap dekat kakak aku, "Weh, cuba kau tengok mamat yg pakai topi baju hitam tu, hensem doh.. Muka dia macam artis lha. Mcm pernah tengok." Then aku tengok kawan-2 dia, aku mcm nampak Rizu time tu aku pandang lagi tengok-2, ha'ah lha Rizu lha tu. Then aku ckp dekat kakak aku lagi "Weh betullah dia artis, ala kumpulan yang nyanyi lagu apa tu? Ala yg dengan KRU tu" Lepas kakak aku cakap kumpulan Forteen baru aku ingat. Hah, kumpulan Firteen, patutlah aku macam pernah tengok. Patutlah mamat tadi senyum kemain lagi bila aku pandang dia. Okay, sekarang baru aku tahu. Seriously, hensem giladiorang. Lagi-2 Ariz dengan Rizu. Muka masing-2 jambu. Btw, yang senyum dekat aku tu haari nih baru aku tahu nama dia. Nama dia Izzul Islam a.k.a Izzue. Dia dah hensem doh sekarang. Dulu ada misai, janggut. Sekarang dah tak ada babe. Hensem gila. Tapi dia tak lama time tu, time berapa minit sampai situ, si Izzue tu dah nak blah. Yang tinggal Rizu dgn Ariz. Kakak aku cakap muka Ariz dari tepi macam Iqbal. Aku tengoklah, ha'ah lha, macam dia. Tapi si Ariz nih lagi hensem. haha. Dah habis makan tu, balik lha kan. Bapak aku dah nak bayar semuar tu, aku cakap lha "Eh, dah nak balik dah? Cepat nya." *Buat muka sedih. Balik jea rumah tengok-2 dah pukul 3 lebih, terus bukak youtube, fb cari kumpulan forteen punya page, Rizu, Ariz. Hahaha. Dashyat betul sanggup lagi tu. Okay lha penat den menaipnya nih. Kbye. Se you again. 

1 comment[s] | back to top