Bella
ENTRY BIAS ABOUT TUMBLR TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Naughty Person

''Bangun semua!! Good morning teacher!!''
English timeee. Hari nie belajar English tajuk You and Your Personality Chapter 1 Form 5. Belajar belajar. Then teacher suruh pulak buat esei. Describe a person that you like. Aku dengan Bat mulalah buat hal.Bagi idea merepek-repek. Contoh idea nak buat esei tu ialah:
''I choose Puan Z****** because she's is a serious person. When she angry, she like ANGRY BIRD and she have a pig children. LOL'' - Biela idea's
Lagi apa? Ada lagi sebenarnya tapi lupa pulak. Nie lah dia update blog time mengantuk. Semua lupa dah -_-

Okay, lupakan jea lah cerita pasal dekat atas nie. Kita lupa lah awak. Well, umur semakin meningkat. Cepat pulak lupa dia. Baru 17 tahun, belum 71 tahun lagi. Kalau dah 71 tahun macam mana lah agaknya yea? haha
Eh awak, tadi kita ada mesyuarat agung Kelab/Persatuan. Kita dapat masuk Pusat Sumber. Oh so sad. Bosann sangat. Kenapa cikgu letak nama aku dekat situ. Grr -_- Sikit gila ahli kelab tu. Adalah dalam 36 orang macam tu. Sikit kan? Ish ish ish. Form 5 ada 6 orang, form 4 ada 2 orang. Tu pun ramai yang terpaksa masuk situ sebeenarnya. Aisehmannn kesian -_-.Eh time mesyuarat tu ada buat perlantikan AJK tertinggi, aku dapat jadi Bendahari tu pun si 'King Kong' yang mention nama aku. haha Thanks budak 'King Kong'. Nampak jea macam gangster tapi baik kot. Jadi setiausaha tu jangan main-main. haha Eh eh ada lagi 1!! Wait wait, tadi time perjumpaan kelab tu ada sorang budak baru nie, dia form 5 jugak. Kelas Sc, *pandaiiiinyaaa :O. Aku bukan nak puji dia hensem, tapi boleh dikatwegori hensem lah jugak. Sebenarnya aku just nak bagitahu yang muka dia ada sikit macam Adi Sixth Sense. Tapi mamat tu lagi putih lah. Adi coklat-2 sikit kan? Hahh nama dia Muhammad ..... Tak tahu nama penuh dia apa. Yang aku tahu Muhammad jea. hahaha. Whatever -_-

0 comment[s] | back to top