Bella
ENTRY BIAS ABOUT TUMBLR TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Full time busy with homework. Pheww

Hye. Pheww hari nie tak boleh online lame-lame sangat. Banyak hw yang kena buat. Nak cari maklumat untuk ULBS Bm lagi, presention untuk Komsas lagi. Perghh pening siot. Sebenarnya ingatkan tak nak online tapi kena jugak on sebab nak cari benda alah nie semua. Alang-alang cari, update lah sekali kan? Banyak nie cerita nak di ceritakan. huihuihui :)
Semalam adalah hari yang sangatttt aku tak suka. Sebab kan kan, semalam aku mengalami senggugut. Ya Allahh, sakit gila weh. Dah lah time tu dekat sekolah. Rasa nak balik jea. 1st PNP, Perdagangan 2 masa. Time tu rasa dah tak tahan gila. Nak muntah, pengsan semua ada. Time tu aku just fikir nak tidur jea. Apa yang cikgu membebel dekat depan bukannya aku dengar pun. Tak boleh fokus gila. Kalau korang ada dekat tempat aku, apa korang rasa? Tapi alhamdulillah lah, lepas habis perdagangan masa Sc, nasib baik cikgu tu baik. Dia kasi aku tidur. Aku apa lagi tidur lah.Dah cikgu bagi peluang tidur kan. Tidur lah sambil usap perut yang tengah sakit gila-gila tu. 2 masa sc tu aku tidur dengan sepuas-puasnya. 1 jam okay aku tidur. Bila bangun jea ahhhh~ leganya dah tak sakit dah. Terima kasih Allah :') So bersemangatlah sikit nak belajar. Tapi aku rasa menyesal sebab terlepas sc tadi. Dah lah aku lemah sikit dengan sc nie, kalau boleh mmg tak nak miss 1 pun pelajaran yang aku amik tahun nie. Tapi nak buat macam mana, pasrah jea lah. Okay yang nie cerota pasal semalam. Cerita pasal hari nie pulak, hari Rabu. Macam biasalahkan, bila hari Rabu jea, mesti ada koko. Okay, hari paling aku tak suka sangat sbb balik lambat. Penat tahu tak. Tadi kita koko permainan dengan latihan rumah sukan. Tapi hari nie latihan rumah sukan ditundakan sebab hujan. Hooorayyy! Sukanya kita, tak ada lah penat sangat kan. haha. *Suka pulak dia -_-
Okay lah homework berlambak gila gila nie. Bye :')

0 comment[s] | back to top