Bella
ENTRY BIAS ABOUT TUMBLR TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Untitled Post

 Fuyoo Dong Woon jadi vampire. Seram nihhh. haha. Always handsome okay! Hari nie sehari suntuk aku update blog, cari gambar Dong Woon. Gigit jari tengok gambar kau, Dong Woon. So handsome larh.Tak terkata handsome dia. Kay stop it. Nanti Dong Woon kembang habislah semua. haha. Joking joking. I miss you. When new song by BEAST want come? I'm so excited now. Please give new song for your fans, B2UTY. So BEAST! I love BEAST ever and ever. Dong Woon, you always in my heart </3.  Muah muah muah. Wiwitt (Y)

____________________________________________________________
Semalam aku tak tidur. Layan youtube sampai subuh. Well leka sangat kan. Tak puas lagi sebenarnya nak tengok. Ingatkan nak sambung esok tapi kak long dah nak balik dekat tempatso laptop nie kena bawak sekali lah kan. Aku tengok youtube kena dekat laptop tak boleh dekat netbook sebab laptop nie boleh pasang wifi, netbook tak boleh. Laju sikit bila guna wifi, kalau guna maxis pehhh berjam jam kena tunggu dia loading. "Kau layan youtube berjam-jam tu kau tengok cerita ape?" Ohh aku tengok cerita Happy Together yang ada 2pm dengan After School tu. hiuhiuhiu. Best wokkk. Tu sampai tak perasan dah subuh tu. hiiiiii. Alah macam tak ahu jea aku nie kalau dah layan youtube, habis lah sampai tak ingin dunia dibuatnya. hahahaha. 



Hahhhh nie lah cerita yang aku tengok tu. Dia ada sampai part 4.Okaylah chow dulu kboi. Enjoy this video :)



0 comment[s] | back to top