Bella
ENTRY BIAS ABOUT TUMBLR TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW
Header Zayn Malik


Hye blogger heart. What's up. Hari ini Bella tak berapa okay bcus selesema. Hurmmm but it's okayy I'm always okay. Hey guys I have new header. Zayn Malik in the house. This is for who people fans Zayn Malik like me. yehhh. Pukul 4 a.m. Bella buat header nie. Sebenarnya bosan semalam tak tahu nak buat apa so buat lah header. Dapat buat 1 jea. Bella tak pandai sangat buat header nie. I just try. 



Oyehhh!! Gambar dekat atas nie time pergi Subang Jaya hari Sabtu lepas. Time nie nak beli baju mama dengan kak longfor wedding my cousin bulan May nie. Ahhhh tak sabarnyaaa. Cepatlah bulan 5 tak sabar nak tengok Kak Haida naik pelamin. Kepak kepak kebeung kebung (macam nie ke bunyi kompang?) hahaha. Kak long jadi pengapit Kak Haida.. untunglahhhhh. Mama, bila nak beli kamera baru, nanti boleh snap picture time wedding Kak Haida banyak banyak. Memori lah katakan. hewhewhew



Hahhhh, kita beli kamera nie nak? Peleshhhhhhhh. Nak sangat kamera nie. Kamera pink tu lawa gila wehhh. Tapi pink dia terserlah sangat lah. Sakit mato den tengok. Alaaaaaa nakkkkkkkkkk :'/

What I want to say? God gave us two ears to hear, two eyes to see and two hands to hold. But why did God give us only one heart? Because he wants us to find the other one. God is so good. He knows where a person will be happy, where they can love and be loved, where heaven on earth is. Now I know why he put me near you.






0 comment[s] | back to top